Често задавани въпроси
Моля прегледайте следните решения, за да получите моментален отговор.
При поръчка над 99 лв. доставката до офис е безплатна, при плащане в момента на поръчка. При поръчка под 99 лв. или до адрес, цената на доставката се определя по време на финализирането на поръчката според обема и теглото на пратката. За стандартна поръчка е около 5 – 10 лв. Доставката до адрес извън България се определя според много фактори, най-добрата цена се определя автоматично по време на финализиране на поръчката.
Работим с най-известните методи за плащане:
Visa/MasterCard/AmEx и други кредитни и дебитни карти.
PayPal
Revolut – платете директно от акаунта си.
Apple Pay/Google Pay – най-лесният начин за плащане през телефон.
Безплатната/Стандартна доставка обикновено отнема до 3 работни дни, но може да отнеме повече ако продукта е на склад в Обединеното Кралство. Упоменаваме на всеки продукт конкретни дати за доставка.
Целим да изпращаме всички поръчки до 15 ч. в рамките на същия работен ден (Понеделник – Петък).
За момента нямаме възможност да изпращаме пратки към Русия или Украйна
Използваме само най-новите и сигурни методи за плащане и защита на данни. Пазим само необходимата ни информация за обработката на поръчки. Каквито и да е било данни за плащане не се споделят напълно с нас, те се пазят в криптиран формат при нашите партньори за плащане – Stripe, PayPal, Revolut.
В момента на поръчване ще получите имейл потвърждаващ същата. Ако нямате имейл, моля проверете СПАМ папката.
Ако нямате специфични изисквания, изпращаме поръчките в същия ден ако са поръчани до 15 ч. в работни дни. Ако поръчката е получена след 15 ч. или през уикенда се изпраща на следващия работен ден.
В момента в който изпратим поръчката Ви, ще получите последващ имейл с номер за проследяване на пратка.
Ако нещо не е наред или искате да замените/върнете поръчката, моля да се свържете с нас за да Ви асистираме незабавно.
Да, в момента в който поръчката Ви е изпратена ще получите фактура в електронен формат на имейл.